29 Ocak 2015 Perşembe

Favori Flormar Ojelerim

Merhaba kızlaaar :)

Bugun sizlere favori flormar ojelerimi göstermek istedim. Seçmesi çok zor oldu bazılarını elemek zorunda kaldım çok fazla olmasın diye:) hadi başlayalım...


Toplu görünümü bu şekilde. En sevdiklerimden dört tanesini sizlere göstermek için seçtim. Flormar ojelerini çabuk kurumasından ve kalıcı olmalarından dolayı çok seviyorum. Son zamanlarda da flormar kendini baya geliştirdi simdi ise cc ojeleri ile karsimizda:) en kısa zamanda cc ojelerinide denemek istiyorum.


Yukardaki görselde QDO7 cherry Dessert isimli ojesini sürdüm. Yüzük parmagına ise 375 numaralı ojesini sürdüm. Son zamanlarda tek bir parmaga farkli renk oje kullanmak moda oldu. Ben de bu tarz kullanmayı tercih ediyorum. Cherry Dessert rengi çok hoş bir gül kurusu rengi. Pembe alt tonlu. Flormarın Quick Dry serisine ait.

Yüzük parmagıma ise daha çok parlak,simli ojeleri kullanmayı sevdiğımden dolayı bu renkte Altın,yaldızlı bir renk ve tabiki simli:) güneşte çok güzel parlıyor. 375 rengi ise nail enamel serisinden.
Küçük parmağıma ise nail sticker uygulamayı sevdigimden kucuk puantiyeli bir kalp kondurdum:)


Bu görselde uyguladığım renkler ise yine nail enamel serisinden 418 numara ve yuzuk parmagimdaki 397 Rose Coral ojeleri. Bu şekilde isim verilmesi çok guzel bence :) Fazla iddiali olacak ama tek bir ojen olacak deseler hic dusunmeden 418 numarasi derim. Rengine ba-yı-lı-yo-rum!:) Tam kışa uygun çok güzel bir renk. Soguk grı alt tonlu,yanar döner bir renk. İcındeki yansımalar hafif simli bordo-pembe gibi bi renk:)
Yüzük parmagımdaki ise çok hafif tatlı bir pembe genelde yuzuk parmagıma uyguluyorum bu rengi varla yok arasında bir tonu var:) yine yuzuk parmagima uclu kalp nail sticker kondurdum:)

Sizde parmaklarinizi nail stickerlarla ve yüzüklerle susleyebilirsiniz:)

Tekrar görüşmek üzere:)

2 yorum: