18 Ocak 2015 Pazar

Secret Age Arındırıcı Yüz ve Makyaj Temizleme Jeli

Herkese yeniden merhaba :)

Pazar demek bakım demek! Bugun sizlere cilt bakımımın demirbaslarından olan yüz temizleme jelinden bahsedeceğim. Bu ürün ile hem makyajınızı hem de cildinizi temizlemek için kullanabilirsiniz. Derinlemesine temizlik sözü gerçekten burda devreye giriyor. Eczane ürünü kullanmaya dikkat etmeye çalıştığımı daha önceki postumda söylemiştim. Öncelikle şunu belirtmek isterimki hayvanlar üzerinde kesinlikle test edilmemiş bir ürün herhangi bir hayvansal yağda bulunmuyor. Tamamen çiçek özlerinden,bitki ve zeytin yapragı özünden elde edilmiş tamamen doğal. Önce jeli,sonra kil maskesi ve kremleri dahil bütün ürünlerı sırasıyla kullanıldığında çok iyi sonuç veriyor. Ben set şeklinde almıştım ve yaklaşık bir yıldır devamlı cilt bakımımı secret age ürünleriyle yapıyorum.


Yüzde yüz türk malı ayrıca aranan bütün özellikler var daha ne olsunki:) rengi ise açık yeşil jel kıvamında. Ben sabah ve akşam olmak üzere yüzümü temizliyorum ve herhangi bir sivilce vs sebep olmadı. En büyük artılarından biri paraben,sls içermemesi ve Aloe Vera katkılı :)  Üzerinde dermatolojik olarak test edilmiştir de yazıyor.
Kullanımı: Nemli yüz ve boyun bölgesine,yukarı doğru küçük dairesel hareketlerle masaj yaparak nazikçe uygulanır. Bol su ile durulanır. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanılması önerilir.

Sevgiler
Bloğumu takibe almayı unutmayın :) 

4 yorum:

  1. Canım ben de Secret Age markasına ait kil maskesinden iki tane kullanıp bitirmiştim ama televizyonda bu markanın reklam yüzü olan bayanın saymakla bitiremediği etkileri ne yazık ki hiç görememiştim. Sonra Dermokil kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. Senin bu ürünü beğenmene ve benim gibi hayal kırıklığına uğramamana sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Canim biliyosunki cilt bakim urunleri kisiden kisiye degisiyor. Verdigin paranın karsiligini alamamana uzuldum. En azindan icerigi cok temiz bir urun

    YanıtlaSil
  3. ben kullandım gerçekten çok güzel ürün cildi parlatıyor

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünün tarihi falan geciyomu

    YanıtlaSil