1 Şubat 2015 Pazar

Kışın en çok benimle olanlar :)

Rüzgarlı bir pazar gününden merhaba kızlaaar:)
Bugünki blogumun konusu başlıktanda anlaşıldığı gibi kış mevsiminde en çok yanımda,çantamda bulundurduklarımı sizinlede paylaşmak istedim:)


Benim icin kış demek eldiven,şapka demek.Ve kışa en çok yakıştırdığım renk ise Bordo:) Tabikide kazak havasından dolayı kışın kazaklarım hep yanımdaydı. Gece ise Kazakların üstune buyuk kolyeler takarak şıklaştırabiliyorum.Bordo renkli kazağımla yine bordo renkli gri kareleri olan tatlı şapkamı severek kullandım. Eldivenim ve şapkamda kurdela ayrıntısı var almamda bu buyuk bir etken oldu çünkü boyle tatlış ayrıntılar çok hoşuma gidiyor:) 


Vee tabiki benim gibi kuru bir cildiniz varsa özellikle kışın nemlendiricilerinizi her zaman yanınızda bulundurmanız gerekiyor:) Görseldeki ayrıntıları daha yakından göstermek istedim ve swachladım.Bu minnoslar benim çantaya atıp çıkmalık dediğim ürünler:)
El kremleri;
Her zaman favorim olan Dalan Dolive'in Hand&Body kremi.Miniminnacık ve aşırı güzel bir kokusu var.Zeytinyagli ve Temizlik kokuyor:) Paraben icermiyor.Yapısı çok yoğun,nemlendirmesi güzel oldukcada kalıcı.Kaç tane bitirdim bilmiyorum bile.

Gelelim bir diger favori el kremime. Gratislerde satılan Benri markasına ait Strawbery 90ml.Yapısı Dalan Dolive göre daha ince.Çilekli ve çilekli süt gibi kokuyor çok sevdim:)Nemlendirmeside gayet güzel.Çok sıvı ve akışkan oldugu icin acarken dikkat etmek gerekiyor.
Ruj;
Maybelline Velvet Beige rengi.Kışa çok yakıştırdığım bir renk.Nude,kahverengi alt tonlu içinde hafif pembe yansımaları var.Çok doğal duruyor.Dudaktaki kusurları belli etmiyor.Kalıcı ve yapısı çok güzel.Bu serisinden çok memnunum diğer renkleride mevcut.Kesinlikle öneriyorum:)
Dudak nemlendiricileri;
Favorim kesinlikle Yves Rovherin Balsamı.Nemlendirme ve onarma özelliğı var bendeki bademli.Çok uzun süre nemli kalıyor dudaklarım yapısını çok sevdim.%30 indirimlerde 6.90 gibi bir fiyata geliyordu.
Maybelline Baby Lips bendeki rengi Cherry Me. Çok doğal bir rengi var parlak yapısı ile doğal görünüm sağlıyor. Hafif renk vermek ıcın dısarda pratik olsun diye camtamda her zaman bulunduruyorum. Baby Lipslerin icinde en guzel bu renk bence. Nemlendirmesi cok iyi degil yalnız.
Oje;
Bordo tonlu kazaklara en guzel uyan renk Pastel 15 numara. Cok guzel bir yapisi ve rengi var. Parmaklariniza ise eklem yuzukler takarak susleyebilirsiniz:)

Sizin en cok yaninizda bulundurduklarınız nelerdir?
Tekrar gorusmek uzere:)
instagram:zehranblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder