19 Ocak 2015 Pazartesi

Garnıer BB Krem ve Göz Altı Roll-on

Merhaba :)
Bugunki konumuz Garnierim BB kremi ve bb göz altı roll-on'u. Öncelikle BB krem yağlı ve karma ciltler için. Görevi ise cilt tonunu dengeleyip kızarıklığı en aza indirmek.Garnierin ilk çıkardığı bb krem hayal kırıklığına sebep olmuştu özellikle yağlı ve karma ciltlilerde sivilceye sebep olmuştu. Yeni çıkardığı bu bb ise parlama sorununu sıfıra indirdi. Bendeki rengi light cildime tam uydu. 


40 ml bir ürün ve uzun uzun gidiyor. Ben yarısındayım ve hiç bir sorunla karşılaşmadım sivilce vs gibi. Sağlıklı bir görüntü vaad ediyor. Aynı zamanda mat bir bitiş sağlıyor. Kuru ciltler pek memnun kalmayabilir. Kuru cildi olanlar çok iyi nemlendirip kullanmalı pul pul dökülmeye sebep olabilir. Aşagıda swachladım damarlı görünümü en aza indirdi.

Ürünün yapısı aşırı sıvı kullanırken dikkat etmek gerek.Yağlı ve Karma ciltlilerin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Hafif kapatıcılık sağladığı için çok sorunlu cildi olmayanlar için yeterli gelecektir. Benim çok sorunlu bir cildim olmadığı için renk tonunu eşitlemek amacıyla bb kremleri tercih ediyorum. 22 tl gibi bir fiyatı vardı indirimlerde 12 tl falan geliyor sanırım.

Göz altı roll-on'u ise çok hafif yapıda. Metal uclu roll-on sayesinde gözlerde bir rahatlama sağlıyor. Uygulaması gayet rahat kolay dağıtılabiliyor. Ancak çok morlukları olan biri için yeterli gelmeyecektir. Günlük kullanım için tercih edilebilir doğal bir görüntü sağlıyor. 7ml bir ürün olmasına rağmen uzun zamandır kullanıyorum ve hala bitmedi. Ben iki üründen de memnunum. Indirimlerde 7 tl gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Sevgiler
Tekrar Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder