26 Ocak 2015 Pazartesi

Loreal Pure Zone Derinlemesine Arindirici Jel ve Cilde Isilti Kazandiran Arindirici Tonik

 Merhaba :)
Bugun sizinle siyah noktalara karşı savaştan bahsedecegim. Ben bu savasi yaklasik 6-7 ay önce yendim:) Aylar önce burnumda siyah noktalar cikmaya baslamisti cilt bakimina gitsemde o kucukler cikmiyordu bir turlu. Bende kendi yontemlerimle kurtulmaya calistim. Ilk once gratis burun bandini kullandim bi faydasini goremedim. Daha sonra kendime takim arkadaslari kurdum ve harika ikili oldular. Kesinlikle verilen parayi sonuna kadar hakediyorlar. 


Oncelikle Loreal Pure Zone Derinlemesine Arindirici jeli haftada iki kez kullandim. Sivilce ve ozellikle siyah noktalara cok iyi gelen bir urun. Karma ciltlere daha uygun oldugunu dusunuyorum. Duzenli kullanmak cok onemli. Icinde salisilik asit oldugundan dolayi kurutuyor ve nemlendirmek şart. Peeling etkili yuvarlak diskide bulunuyor hem de temizleme pedimiz olmus oluyor :) Urunu kullandiktan sonra cildimin ferahladigini hissediyorum ve derinlemesine temizlemek olayi burda ciddi anlamda gozle gorulur bir sekilde var! Urunun vaadleri ise su sekilde;
-Cildi Derinlemesine temizler,cilt yuzeyindeki puruzleri tanecikli icerigiyle yok eder.
-Sivilcelerin azalmasina yardimci olur.Siyah noktalarin giderilmesini saglar.
-Cildin temiz ve puruzsuz bir gorunume kavusmasini saglar.
Kullanimi ise ; cildinizi ıslatın.Pedin uzerine bir miktar dokup islak yuzunuzu ovarak temizliyorsunuz ve su ile duruluyorsunuz.

Gelelim simdi Tonige;
Paraben icermiyor. Kullanildigi andan itibaren gercekten yuzunuze parlaklik veriyor:) Verdigi parlakligi cok sevdim ışıl ışıl oldu. Ikisininde rahatsiz edici koku sorunu yok. Tum cilt tiplerine uygun bir tonik. Haftada iki kere uyguladigim Pure Zonedan sonra tonigi uyguluyorum. Cunku derinlemesine temizlendigi icin gozeneklerimin sıkışmasıni istiyorum. Ikisi cok iyi bir takim arkadasi oldular :) Tonik uygulamaktaki amac gozenekleri sıkıştırıp cildi temizlemek cildi kreme hazir hala getirmektir. Daha kaliteli bir cildi aciga cikartmada yardimci! Mat ve yorgun ciltteki puruzleri giderip arindiriyor ve transparan bir tonik.

Ayrica haftada bir kere niveanin t bolgesi bandini kullandim ve inanilmaz memnun kaldim. Suanda bitmis ve atmis oldugum icin gorsele ekleyemedim. Kesinlikle bu ucu sayesinde siyah noktalarimdan kurtuldum. Ben bir savasi yendim ve sizi siyah noktalara karsi duelloya davet ediyorum umarim basarili olursuniz sizde. Silahlarimiz ise Loreal Pure Zone Derinlemesine Arindiri Jel , Loreal uc etkili Cilde ışılti kazandiran arindirici tonik ve nivea burun bandi! :)

Tekrar görüşmek uzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder