21 Ocak 2015 Çarşamba

Sivilce ve Kızarıklığı Sorunsalı

Herkese merhaba:)
Bugun sizlerle sivilceler üzerine bir yazı paylaşmak istedim. Hepimizin sorunu sivilce sonrası oluşan izler ve bıraktığı lekelerdir. Benim yüzümde sivilce çıktığı zaman muhakkak oynarım ve yara yaparım. İz kalmaması içinde uyguladığım bir kaç yöntem var bunları sizinle paylaşmak istedim.



Öncelikle Hametandan başlamak istiyorum.Hametanin disi iki renk olani mevcut benim kullandığım mavi renkte olani yani merhem olani. Yagli ciltler diger sari renkli krem olani tercih edebilirler. Cunku bunun yapisi cok yogun ve yagli. Benim cildim kuru oldugu icin bunu tercih ettim. Sari olanida kullanmistim.Yüzümde sivilceler ciktiginda komple uyguluyorum ve yatiyorum sabah kalktigimda ise yuzumdeki sivilceler durulmus oluyor yani sonmeye basliyor. Gercekten cok guzel faydali bir urun. Hametan Kremin faydalarını nerelerde kullanıldığını da yazmak istiyorum.Egzemadan dolayı oluşan sivilce izlerde, Topuk , dirsek, el vedudak çatlaklarına, ve diğer bir çok buna benzer problemlere iyi geliyor. Halk arasında daha çok pişik için kullanılıyor ancak bu kremi bir çok rahatsızlıkta kullanabilirsiniz.En iyi cilt yenileyici krem. Kremin etken maddesi olan Hamemelis Virginiana ise CADI FINDIGI diye bilinen bitkiymis.Bepanthene ve madecessol gibi cilt yenileyici bir krem yani.

Silverdini ise sivilceyle oynayip yara yaptigim zaman kullaniyorum. Zaten yara ve yanik kremi diye geciyor. Yaraya cok iyi geliyor. Sivilcemi yara yaptigim zaman kullaniyorum sivilce yarasinin uzerine bolgesel bir sekilde ciddi anlamda hem acısini dindiriyor hemde iyilesmesini hizlandiriyor. Bundan cok memnunim her zaman yanimda bulundururum. Sizinde her zaman yaninizda bulunmasi gereken bir urun sivilcenizi sıktınız,yara yaptınız,kabuk bağladı,iz kalacak yara gecene kadar her gece ustune uygulayin ve sonucu gorun diyorum:) Sivilce izlerine gayet iyi gelmekte kendisi.

Gelelim Sudocreme bunu da sivilce ciktigi zaman komple ya da bolgesel uyguluyorum ve ciddi anlamda yatistiriyor.
Hepsini ayni amac icin kullaniyorum elime hangisi gelirse yani. Hepsinden memnunum. Sivilceler icin Hametani ve Sudocremi uyguluyorum yara yaptigim zamanda silverdini uyguluyorum. Denemenizde fayda var :)

Tekrar gorusmek uzere :)

3 yorum:

  1. Çok yararlı bir yazı olmuş. Sudocremi denicem tatlım ellerine sağlık 😘

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canim begenmene sevindim 😊

    YanıtlaSil
  3. Bu arada beni de takip edebilirsin canım instagramda: withmemakeup
    Blog adresim; Makyajguzellikvebakim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil