4 Şubat 2015 Çarşamba

Wet'n Wild Tekli farlar Brulee ve Nutty

Merhaba:)
Wet n wild'ın en çok satan Bruleesini sonunda bende bulup deneyebildim:) Ürünler 1.7 gramlık ve gratislerde 6.5 tlye satılıyor. Minicik ambalajlarını cok tatlı buldum bayiliyorum boyle seylere ve cok kullanisli buluyorum:)


Öncelikle brulee Mac Brule'ye dupe olarak gösteriliyor. Dupe urunleri almak her zaman daha avantajlı bence. Tekli far almayı çok seviyorum çünkü daha doğal tonlar sevdigim icin palet aldigimda kullanamayacagim bir cok renk oluyor. Bu yuzden wet n wildin tekli farlari kurtarici oldular benim icin:)


Brulee; Ten rengi,mat bir far. Günlük makyaj için kurtarıcı bir renk ve herkesin makyaj çantasında olması gerekiyor bence.Kaş kemigine,göz kapağına,göz pınarlarına ve göz altı sabitlemek icin cok kullanisli. Göz kapaginizdaki damarli gorunumu siliyor bir nevi:) 

Nutty ise; Cok tozutmuyor,dagitmasi cok kolay. Ben genelde crease bolgesine uygulamayi seviyorum bu rengi. Bronz,ışıltılı cok tatli bir kahve.Günluk kullanim icin uygun. Fiyatlarina gore gayet guzel urunler gunluk makyajlarimin yildizi oldular:)

Siz memnun kaldiniz mi?

Tekrar gorusmek uzere:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder